Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Τελικά κι εγώ μπήκα στην οικογένεια των blogger!



Γεια σας! Αν και ο τίτλος του blog παραπέμπει ίσως σε ένα άτομο που είναι αισιόδοξο και χωρίς άγχος, η αλήθεια είναι ότι αγχώνομαι πάρα πολύ για τα πάντα, από τα πιο ασήμαντα έως τα πιο σημαντικά. "Τι να μαγειρέψω σήμερα;" "Κλείδωσα το αυτοκίνητό μου;" "Τι θα γίνει για το περιβάλλον;" "Θα περάσω τις εξετάσεις πιστοποίησης;" Το αποτέλεσμα είναι ότι γίνομαι υστερική και αγχώνω και όλους όσοι είναι στο άμεσο περιβάλλον μου. Από μικρή δραματοποιούσα και μεγαλοποιούσα κάθε πρόβλημα. Το πώς κατάφερα να φτάσω ως εδώ είναι ένα μυστήριο. Για τα προβλήματα όμως που αφορούν άλλους είμαι πιο ψύχραιμη και δίνω τις κατάλληλες συμβουλές. Τελικά μέχρι και η ιδέα ότι θα δημιουργούσα το δικό μου ιστολόγιο μου φαινόταν πάρα πολύ δύσκολη. Ευτυχώς όμως είχα μια πολύ καλή και υπομονετική δασκάλα, την οποία ευχαριστώ γι΄αυτό.

1 σχόλιο:

annboukou είπε...

Από ό,τι βλέπω όμως αυτό που σου χρειάζεται είναι να κάνεις την αρχή, μετά ...